ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....

تکیه گاه

 

 

سرتوبذاررو شونه هام خوابت بگیره

بذارتا آروم دل بی تابت بگیره

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

حتی من از شنیدنش گریم میگیره

بذار رو سینم سرتو چشمای خیس و ترتو

بذارتا سیرنگات کنم بوبکشم پیرهنتو

بغل کن و بچسب بهم بکش دوباره دست بهم

جزتو کسی رو ندارم نزدیک تر از نفس بهم

سرتوبذاررو شونه هام خوابت بگیره

بذارتا آروم دل بی تابت بگیره

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

حتی من از شنیدنش گریم میگیره

وقتی چشات خوابش میاد آدم غماش یادش می یاد

یه حالتی تو چشماته که عشق خودش باهاش می یاد



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت11:47---10 مرداد 1393
لایک

همیشه تنها (میکائیل‏)‏
ساعت17:26---30 مرداد 1392
میبینی خدا؟؟
داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم
اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.


ماریاچی
ساعت0:07---19 خرداد 1391
سلام

شاید دوری بهانه خوبی برای بی خبری باشد
اما دلیل خوبی برای فراموشی نیست


ماریاچی
ساعت0:05---2 ارديبهشت 1391
سلام نانا جون

سال نو مبارک


شعر امید خیلی قشنگه


من عاشق این اهنگشم




بای تا برنامه بعدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.